tisdag 28 juli 2009

Åbergs med Lina

Även denna kväll har spenderats med Lina. Ikväll var det Åbergs på Jägersro, vilket vi igår bestämde oss för att gå på. Vi köpte inträdesbiljetter på svarta marknaden (Almgårdens kids) och spelade därefter på för fullt =0) Vi gick nog båda i förlust. Dock inte så mycket. Trots det hade vi det ändå trevligt, och för att dessutom aldrig ha spelat på hästar förut så gick det nog ändå ganska så bra =0)

(Linas asiatiska käk innan travtävlingen.)

(Linas Cola.)

(Minimorötter & LOKA som jag köpte på BK för nästan 45 spänn, dvs. ungefär lika mkt som Lina betalde för sin mat.)

(Travbanan, och galet mycket bilar på parkeringen.)

(Lina & Jag)

(Ett av många lopp)

(Hästarna in action!)

(Våra bananskal + mina skor)

(Efter flera timmar på Jägers så börjar man se ut så här som Lina.)

(Mörkret börjar lägga sig.)

3 kommentarer:

fajndivajn sa...

Hej! vad härligt att du har börjat blogga igen! Det var en rejäl paus.
Hur går skolan/praktiken? Såg också att du ska bli friskisledare, grattis till det!
Själv ska jag börja plugga i höst på Malmö Högskola! :D
Puss!

Linis sa...

Du tvingade mig att göra den minen efter flera timmar... Jag var ju lika glad som alltid men, du hade ju snott en hästpiska från en kusk som du hade i ena handen för att piska mig med om jag inte såg slutkörd ut. Du måste berätta hela sanningen annars kan folk missförstå!

Susanna sa...

Tack Sara! Känns faktiskt bra att vara tillbaka i bloggvärlden igen =0) Praktiken är över, tack och lov! Trivdes jättebra där, men allt blev så stressigt på slutet så jag gick in i väggen totalt. Tar igen en litteraturstudie nu under sommaren som jag skjutit upp lite. Annars går det bara bra. Vad kul att du kom in på Malmö högskola. Jättegrattis!

hahaha....om inget annat så drog du hela historien nu Lina =0)