måndag 27 juli 2009

"Nasse på den!"


Kvällen har spenderats i Bunkeflo hemma hos Lina, vilket var sjukt roligt. Jag skrattade lika mycket som vanligt och från ingenstans när jag fick värsta skratt-attacken hojtade Lina: "Nasse på den!" och kastade fram en dinglande mini-Nasse med ljudeffekter. Det fick mig fullständigt att braka ihop av skratt ännu mer. Mini-Nasse är Annies (Linas brorsdotter) leksak, men till skillnad från mig tycker hon inte alls att mini-Nasse är rolig. Hon är 4 månader gammal, och jag är 22 år. What´s wrong liksom? hahahaha....

7 kommentarer:

Henke sa...

Nasse är den klart mest underskattade karaktären i Puh´s värld. Han har eg rätt mkt stake trots att första anblick skvallrar om annat. Min favorit är ju ändå Tiger, för han kännetecknar mig mest... ;)

Anonym sa...

kan inte hålla med, måste tyvärr säga att Ior är den mest underskattade.
trevligt att fröken Susanna är tillbaka.

/Markus

Susanna sa...

haha... yes, I´m back. Hur länge bloggandet håller i sig den här gången får vi dock se =0)

Jag skulle snarare säga att alla föuton Nalle Puh är underskattade.

Henke sa...

Ior är en klart skön figur! Puh-världens motsvarighet till Jocke Berg. You gotta love the kid!

Åh lilla Puh... Han är ju sån som vi önskar alla vore. Kramgo, gul och älskar honung! Kan man ställa andra krav på sin allra bästaste vän!? :)

Linis sa...

Jag har bara en kommentar: "Nasse på den!"

Susanna sa...

Jocke Berg sa mig först ingenting. Fick googla. När jag såg att det var KENT-snubben var jag tvungen att stänga ner sidan direkt. KENT är bara såååå jävla dåliga! Tidernas sämsta band.

Anonym sa...

hehe, ja får gå med ingen kommentar på den dära, för jag tycker kent är rätt bra , fast å andra sidan så tycker jag massa saker är bra som andra tycker är skit skumt.

/M