onsdag 22 juli 2009

Polskt besök

Först och främst måste jag säga: Jösses så fort denna dagen har gått!

På förmiddan kollade jag klart på filmen Baksmällan som jag började se igår. Sjukt rolig! Den bara MÅSTE ni se! Ni kommer skratta hela filmen genom. Helgalen film!

Innan jag fortsätter att berätta mer om dagen så måste jag även rekomendera er att se The Proposal. Såg den med Lina för ett tag sedan. Blev lite småkär =0) Den är sååå BRA!

På eftermiddan körde jag till Sturup med min morbror för att hämta upp min kusin och hans tjej. Dem är här fram till på söndag. Måste erkänna att dem är riktigt normala för att vara polacker...haha =0) Och min kusins tjej är riktigt trevlig. Han har tidigare haft en tendens att bara välja blåsta brudar...haha =0) Nu är han i alla fall på rätt bana...haha =0)

Efter att vi hämtat dem, åkte vi hem till oss för lite gemensam släktmiddag. Mamma hade lagat riktigt god köttgryta, och till efterrätt blev det mammas goda rabarberpaj med vaniljglass. Verkligen smaskens!

Efter massa, massa mat tog vi en kort promenad i området. Därefter körde vi och lämnade deras bagage hemma hos min morbror för att sedan ta en liten snabb roadtrip genom Malmö. Vädret var väl kanske inte det bästa, men vi hade det trevligt ändå =0) Och fastän vi käkat massor, så var vi ändå tvungna att köpa varsin kula glass när vi var i Västra hamnen =0)

Det var den här dagen. Imorgon väntar en ny dag och ett nytt blogginlägg =0)

Fram tills dess: Tschüss!

PS: Fick mitt polska favoritgodis (plommon i choklad) och silkesdroppar till håret (hade önskat mig det) i present av min kusin. Sjukt nice!

PS 2: Håret blev riktigt bra igår =0)

Inga kommentarer: