tisdag 21 juli 2009

Glass

Har precis tröstätit blåbärssorbet, kollat på filmen Bride Wars och sörjt att jag är singel...eller nä, det har jag nog inte....kanske bara lite... men nä, jag åt nog glassen för att den var god. I lördags när det var tjejmys/förfest hemma hos Sandra kom vi fram till att mat är något vi kvinnor fullständigt njuter av. Tjejerna hade lagat fantastiskt mycket god mat,och ja, vi hade svårt att sätta gränser för hur mycket vi egentligen kunde äta. Vet i tusan varför jag drog upp detta. Helt onödigt egentligen, men ja, kanske lite för att ge mig själv ångest för att jag krängt glass si sådär 2,5 veckor innan jag ska till Grekland. Hur som helst... Idag ska jag till frissan. Yeeeeyyyy!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Häääääääärligt att du börjat blogga igen. Jag har saknat det! Kramisar Blondie!