torsdag 28 juli 2011

Egentid

Hej på er gott folk!

Att börja slutet på arbetsveckan med sovmorgon och kort kvällspass är lovely. Idag börjar jag 17.00, och ska under förmiddagen bara njuta av ledigheten. Jag ska inte träna. Jag ska inte umgås med någon annan än mig själv. Jag ska bara "vara". Dvs. lyssna på U2, gå omkring i mjukiskläder, ha glasögon, gosa in mig i filar och kuddar och göra absolut INGENTING. Kvalitetstid med sig själv är verkligen sååå underbart och så underskattat.

Jag hoppas att ni får en lika härlig torsdag som jag =)

Kram

6 kommentarer:

fajndivajn sa...

Det är najs att gå runt och göra som man vill... Skönt!

Linis sa...

Låter härligt! :) Om mindre än en vecka är det VEN som gäller!!!!

Anonym sa...

underbart att kunna ta hand om sig själv !!! nu måste du bara lära mig hur man gör ..=(

/M

Susanna sa...

Sara, ja, det är verkligen sååå skönt att bara slappa =)

Lina, nedräkningen har börjat =) Ska bli så mysigt med Ven =)

M, var det inte du som skulle unna dig både spa och massage? Kallar du inte det att ta hand om sig själv?!? haha... =)

Nettan sa...

Åhh, mysa i mjukiskläder och skippa linserna gillar vi! Gör du helt helt rätt i! :)

Anonym sa...

haha ja jag fick ställa in allt med spa ! .. var tvungen att vara superhjälte i bromma igen tyvärr ... Markules fick kliva fram å offra sin spa-weekend =(

/M