söndag 24 juli 2011

HATAR MixMeister!!!

Åhhh...har suttit hela helgen med mitt nya jympapass, och vet ni vad?!? MixMeister, musikprogramet, som vi använder vägrar att fungera. Jag får rent utsagt spel på det programet. Det är obeskrivligt dåligt! Sliter snart håret av mig, eller slänger datorn i väggen. Älskar att leda pass, men tappar tålamodet varje gång jag ska pyssla ihop ett pass i MixMeister. Tålamodet som ledare har börjat sina för varje gång MixMeister vägrat fungera (vilket i princip är varje gång under 2 års tid). Det är ingen rolig känsla, då jag inför varje nytt pass-skapande i princip alltid har en klump i magen. Och det för ett jävla dataprogram. Det här får mig inte att hata teknik och datorer mindre. Har nu under kvällen varit i kontakt med en datatekniker som imorgon på sin lunch ska försöka åtgärda problemet med brännfunktionen i programet. Jag tycker att det är vansinnigt att man behöva vara i kontakt med en expert varje gång man ska använda ett "enkelt" musikprogram bara för att det vägrar fungera som det ska. Jag är ursing, alldeles rasande, och på tok för uppspelt för att ens kunna sova. Frustrerad till max. Behöver jag ens säga att jag fullkomligt HATAR, HATAR, HATAR MixMeister jättemycket?!?

Inga kommentarer: