måndag 11 juli 2011

Robyn på Sofiero

Hej på er kära läsare!

I tisdags var jag, Lina, Linas bror Jonas och hans sambo Annika i Helsingborg för att se Robyn inför ett fullsatt Sofiero (10.000 pers.). Den fantastiska sommarkvällen började vi på Docken vid vattnet nere i Helsingborg där vi käkade varsin god hamburgertallrik. Därefter körde "racing"-Jonas oss till Sofiero. Det var långa köer och mycket folk, men det var det helt klat värt. Robyn var grym även fast slutet av hennes konsert kunde varit bättre. Tack för en trevlig kväll Blondie =) Ser fram emot fler roliga kulturella evenemang med dig =)


Blondie a.k.a superpinglan Lina =)

"Några andra" som också skulle se Robyn =)

Lina, Jonas & Annika


Scenen

Vad hade Rudolf sagt? (Sunes sommar) "Carin, vatten tack!" =)

Blekfisen & Blondie =)
Supercoola Robyn =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha blekfisen.. den va bra =) ... fast blondie vart grymt solbränd =) .. en riktig stekare ! =D du ligger efter sus ! du får nog fuska med solariet på jobbet =P

nästa gång får du dra med mig också när robyn kör

/M

Susanna sa...

haha... jag vet att jag ligger i lä =) Kan dock inte hjälpa att jag ALLTID jobbar när det är kanonbra väder, och att mina lediga dagar ALLTID infaller när det är pissväder. Sjuuuuukt orättvist!!! Borde fuska fram lite bränna, men jag har blivit helt nojig när det kommer till att sola solarie + att jag hatar den klaustrofobiska känslan...haha =)

Linis sa...

Haha, M. Sus ska definitivt inte sola solarium. Hon har väldigt otäcka minnen. Jag dör av skratt nu när jag tänker på det.
Det jag egentligen skulle skriva var att jag gillar ditt inlägg, som vanligt många fina bilder :)
ps. idag är jag ledig och det ösregnar, hur himla kul är det?!?

Susanna sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA... Lina, du är inte ensam om att dö av skratt...HAHAHAHA... Sjukt ball nu när man tänker efter =) fattar inte hur jag lyckas...Det är jag i ett nötskal =)

HATA, HATA, HATA Ösregn!!! (Lite fotbollsinspirerat som du kanske märker...haha... Ska du på MFF matchen idag förresten?)

Anonym sa...

nä nu får ni förklara , vad är de som hänt sus ? =)

/M

Susanna sa...

Hahaha... M, det är en story för sig! =)