söndag 24 juli 2011

Livet utanför jobb

Klockan är just nu 00:22, och jag borde egentligen sova med tanke på att jag ska upp 06:45. Det går inte. Hjärnan går på högvarv, och MixMeister-frustrationen vägrar att ge med sig... *suck* =(

Eftersom jag inte kan sova och ändå är vaken tänkte jag uppdatera er lite om vad som hänt i mitt liv. Har mest jobbat, men har även hunnit med lite annat =)

I torsdags var tanken att jag efter jobb skulle leda barnjympa ute på Ribban kl 17:00, men eftersom regnet öste ner ("Ovanligt!") blev all uteträning inställd, och istället passade jag på att njuta jag av kvällen hemma hos Josse med en god fika (te och hembakade brownies) =)

Förra helgen befann jag mig bl.a i Båstad med Nettan, vilket ni kanske sett från bilderna som jag lagt upp. Att vi hamnade i Båstad är lite av en slump. Tanken från början var egentligen att vi skulle utforska Skåne kors och tvärs med våra sommarkort (som för övrigt kanske är sommarens mest onödiga köp). Söndan åkte jag till Svalöv för att besöka Jennie (som jag pluggat Medicinsk grundkurs tillsammans med). Det blev ett kärt återseende (4 år sedan sist vi sågs) med mycket skratt och prat =) Och lite lek också med Jennies små busfrön =) Mycket trevligt!

Nu ska jag verkligen försöka sova. Hatar att känna mig som en zombie på morgonen.

God natt!

Inga kommentarer: