söndag 3 juli 2011

Monsunregn

Hej gott folk!

Ligger här i sängen och reflekterar över veckan som gått. Har mest jobbat, men har även hunnit besöka Nelly och bli hårfin (dvs. bli av med den polska utväxten...haha) =)

Igår blev det shopping på stan med underbara Lina. Alla mina köp var REA-fynd som jag fullkomnligt älskar. Köpte en marinrandig tröja med ankar-knappar, en marinblå tunika från ACNE, en aloe vera tvål, ett par träningsbyxor från Peak Performance och under-cover serveringsskålar från Stelton. Fick även en under-cover serveringsskål som födelsedagspresent från Lina & Mattias. Tusen, tusen tack =)

Så här ser mina supersnygga skålar ut =)

Efter stan satt jag självklart bänkad till det kungliga bröllopet i Monaco. Det fruktansvärda regn/åskvädret förstörde dock bröllopsstämningen en aning. Efter bröllopt blev det avskedsfest för Jacke som på tisdag flyttar till Sydney i Australien. Jag var alldeles dygnsur (genomblöt från topp till tå) och irriterad (på vädret) när jag kom fram. Fruktansvärt! Fick föna mig "torr" länge innan jag kunde slappna av och ha lite kul.

Dagens Susanna-låt blir en av gårdagens mest spelade låtar; I like the way med Eddy Wata.



Nu blir det lite chill. Jag hoppas att ni får en riktigt bra söndag.

Stor kram!

PS: I dagens Aftonbladet stod det att det igår kom lika mycket regn på en dag som det totalt kommer på 3 månader. Crazy!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt snygga skålar ! man får i dom lagom mycket så de blir säkert mättande frukostar i den =).
Kan dock hålla med om att det regnat lite väl mycket ... fast naturen behöver lite kärlek dom också =)

/M

Linis sa...

En lite försenad present men vad gör det? Du blev ju så himla glad!!!