måndag 29 december 2008

Dagens onödiga pladder

Igårkväll var jag på ett underbart roligt Friskispass. Anne, ledaren, är en sådan energiknippe som får en att vilja ta i så där lite extra fastän man nästan håller på och dö. Helt underbart! Träffade även Ipek och hennes syster där =0)

På kvällen blev det filmkväll hemma hos Kiki. Trots kass film (Heartbreak Kid med Ben Stiller) hade vi ändå trevligt. Utöver filmen kollade vi även på lite semesterbilder, samt pratade nyårslöften.

Idag har jag varit hos optikern, och som vanligt så skedde denna kontroll helt smärtfritt ;0) Det blev även en mycket kort runda på stan efteråt.

Nu ska jag packa träningsväskan, för om en halvtimme ska jag hämta upp Jacke och Maria så ska vi köra Linda & Jennys extrainsatta julpass. Wieee!!! Jenny är min gamla lärare så det är alltid lika roligt att träffa henne.

Ha det gott vänner!

Kram

Inga kommentarer: