lördag 27 december 2008

Sing star

Ikväll åkte jag över till Johanna med två filmer som jag lånat. Tanken var att jag bara skulle stanna en kort stund, men den korta stunden blev helt plötsligt väldigt lång. Vi började sjunga sing star, och från ingenstans var klockan redan tolv. Tiden gick jättefort och som vanligt bjöd jag på massa inlevelse och sköna friskismoves. Användningen av hela krutpaketet resulterade i kraftlöshet, extrema värmeböljor och en jävla hes röst. Roligt hade vi, men nästa gång måste jag utan tvekan chilla lite.

Tidigare idag har familjen gästats av Jacke med familj. Även det mycket trevligt. Vi åt julrester, drack te, kollade på gamla bilder, förhörde Robban (Jackes bror) om kärlekslivet samt pratade massa annat skit. Supernice! Fick Mamma mia i julklapp också. Tack Polski!

Igår gästades vi av släkten, och så länge jag kan minnas så har släkten av tradition alltid kommit till oss på annandagen. Pappa har namnsdag på annandagen, så det har bara blivit att alla kommer till oss då. Inte för att vi firar andra namnsdagar, men pappa firas varje år. Orättvist!

Nu ska jag sova!

Natti natt!

KRAAAM!!!

Inga kommentarer: