fredag 5 december 2008

Tentan inlämnad!

Hallå hallå kära läsare!

I onsdags la min dator av, vilket är anledningen till att jag är kvar i skolan just nu. Igår skrev jag massa anteckningar till tentan för hand som jag idag varit tvungen att renskriva. Eftersom inlämningen var 17.00 idag bestämde jag mig igår för att det inte var någon idé att åka hem efter redovisningen idag. Jag stannade därför kvar här i skolan och renskrev allt i lugn och ro. Tentan är hur som helst äntligen inlämnad, så nu är det äntligen HELG!

För tillfället vill jag inget annat än komma hem så fort som möjligt. Har varit uppe sen klockan 05.00 imorse så jag känner mig rätt sliten. Om det inte blir några tågklydd kommer jag hem vid 20.00, precis lagom till Idol.

Vet inte riktigt när min dator blir frisk, men fram tills dess får ni passa på att läsa andra roliga bloggar!

Ha en trevlig helg!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jäkla störigt, det med din tenta och dator :S Usch, sådant är inte kul när man suttit och slitit. Inte för jag gjort det, haha men du som var duktig och kämpade. :) Hoppas den blev bra i allafall. Hörde att vi hamnade i samma grupp i denna kursen, det kan nog bli riktigt nice (brukar ju bli bra, haaha)! Kram!