tisdag 30 december 2008

På jakt efter vågtång!


Det känns som jag inte har gjort annat idag än bara rännt runt och letat efter OBH Nordicas Artist Wave Maker.

Efter att ha letat efter denna vågtång tidigare i veckan på både Elgiganten och Åhlens City bestämde jag mig idag för att verkligen hitta den. Innan jag åkte till frisören för att färga utväxten och klippa topparna (som tog 2,5 h) var jag både på ONOFF (Jägersro) och Mediamarkt (Bernstorp). Helt i onödan! Nelly (min frisör) tipsade mig om Siba på Mobilia eftersom hon tydligen hade köpte samma vågtång där igår. Toppen tänkte jag! Efter att ha fått i mig lite mat drog jag med mig mamma till Mobilia. Var först inne på Siba, sen ONOFF och därefter Expert. Den fanns inte någonstans. Började bli frustrerad. På väg hem stannade jag till på Eko för att se om dem sålde den. Den fanns inte där heller! Blev ännu mer frustrerad. Stannade till på Jägersro köpcenter för att inhandla lite till nyårsfirandet. När jag ändå var där kikade jag in på Expert. Fanns inte! När jag gett upp hoppet och istället börjat fokusera på dillchips och Sprite hittade jag helt plötsligt vågtången. Inne på Coop Forum Jägersro. Hemmaplan! Varför letade jag inte där från början? Istället har jag rännt runt genom halva stan för att hitta den. Störigt, men nu har i alla fall den, och det är trots allt det viktigaste! Imorgon blir det vågor i massor. Wieee!!!

Inga kommentarer: