torsdag 25 december 2008

Promenad


Lite träning, mycket stress, osunda kostvanor samt en jobbig förkylning har resulterat i en degig, trött och ofräsh Susanna. Min förkylning har så gott som försvunnit, så jag och Ipek har idag därför passat på att ta en härlig promenad. Det var riktigt härligt, och jag tror inte vi var ensamma om att tycka det. Gångbanorna var fyllda med promenadglada människor som hälsade och rastade sina hundar. Att mötas av leenden måste vara något av det bästa som finns. Ett leende säger så mycket samtidigt som det fyller kroppen med välbehag och lugn. Så lite ger kroppen så oerhört mycket. Jag önskar att fler människor kunde uppleva den positiva känslan som jag upplever. Att le och skratta är livet!

Som en avslutning på detta inlägg vill jag bara informera sura människor om skratt-terapi samt säga: BUUU för pessimister, JAAA för optimister!!!

Inga kommentarer: