måndag 11 oktober 2010

Besvikelse!

Hej på er!

Om ni bara visste hur lack jag är just nu, så hade ni inte velat möta mig face 2 face. Imorse läste jag ett mail som fullständigt fick mig att flippa ut. Jag förstår helt ärligt inte vad vissa människor har för problem. En sak är i alla fall säker, och det är att dessa personer just nu gör mig mer illamående än någonsin. Det som gör mig ännu mer illamående är att dessa personer en gång i tiden varit mina bästa vänner. Gissa om jag känner mig ledsen, arg och besviken?

Mer om mitt liv sedan förra inlägget får ni när jag har lugnat ner mig lite.

Kram på er!

1 kommentar:

Nettan sa...

Men nej, tråkigt när det blir så :( Men då kanske det är lika bra att veta, för sådana personer vill man inte ha i sin närhet (speciellt inte är man heter Sus och är världens gladaste och goaste människa)! :)