onsdag 13 oktober 2010

"Is-fest á la Sus"

Hej gott folk!

Om man kan vara överlycklig så är jag utan tvekan det nu =) Idag var vi på Kockum fritid för allra sista gången och åkte skridskor. Jag tror inte riktigt att ni förstår hur lycklig jag är. Jag verkligen hatar is, men har tack vare mycket stöd från mitt underbara team ändå lyckats ta mig genom dessa jäkla is-passen. Tack teamet! Ni är bäst! Men det vet ni redan ;)

No more ice, innebar ju självklart "is-fest á la Sus" som bl.a bjöd på myspys till det senaste avsnittet av både Gossip Girl och One Tree Hill. Som en bonus kryddade jag till "festen" med russin och nätshopping (skönhetsprodukter) =) Det sistnämnda hade jag faktiskt gjort mig förtjänt av (eller ja, vi säger så för att jag inte ska få ångest över att jag slösat 300 kr på body butter och fotspray...haha =) )

Det var den "festen". Nu kallar sängen! Imorgon blir det heldag med Lina "Blondie" Dahl =)

Sov gott!

Kram

1 kommentar:

Linis sa...

Hade fotsprayen någon doft?

Skönt att is-tiden äntligen är över.... den har verkligen inte varit omtyckt haha!