måndag 18 oktober 2010

T.G.I.A.S.M

Hej gott folk!

Först och främst, "Thank God It´s A Skolfri Monday", för annars hade jag inte riktigt hunnit blogga idag =) Förutom att de senaste dagarna har varit grymt roliga, så har de också gått grymt fort.

I torsdags blev det en heldag med världens bästa Lina. Förmiddagen spenderades i Vellinge där vi simmade (2000 meter var), bubblade, åkte vattenrutchkana, "drunknade" i vågor och bastade. Därefter åkte vi in till stan där vi mötte upp Anna. Efter lite stros, fika och fönstershopping bar det av till Mosaik för en mysig middag tillsammans med Emelie. Kvällen slutade dock inte riktigt där. När magarna var mättade blev det bio för min, Linas & Emelies del. Vi såg "Lyckan, kärleken, och meningen med livet", och jag kan ju inte direkt säga att den var skitbra, men ja, helt okej film om man gillar filmer med omdömmet 2 i betyg =)

Som ni hör så blev det en dunderbra torsdag. Helgen berättar jag om i nästa inlägg. Har blivit "lite" distraherad under kvällen, så det här med att skriva långt har inte riktigt gått som planerat. En sak är i alla fall säkert, Life is crazy! =)

Nu ska en överspeedad Susanna försöka sova. Wish me luck =)

Sov gott!

1 kommentar:

Linis sa...

Jag älskar detta inlägget. Bara så du vet :) dessutom hade jag helt glömt bort att jag höll på att förlora dig i vågorna haha! Tack gode gud för att du klarade dig. Ska bli spännande att läsa om helgen. Jag ska uppdatera min nu eftersom jag fått in klagomål, haha!