onsdag 27 oktober 2010

Ny kudde =)

Hej gott folk!

Idag var jag på IKEA med töserna från mitt team, and guess what...jag har återigen köpt mig en kudde. En stor en. Inte för att jag behövde en, utan för att den verkligen kallade på mig, och det bästa av allt var att den såldes till fyndpris. Jag är inte bara glad, utan alldeles överklycklig =)

Förutom att jag varit på IKEA har jag idag även fixat lite smågrejer och kört spinning.

Gårdagen bjöd återigen på dejt med underbara teamet. Vi lunchade på VESPA, strosade på stan och fikade på Waynes Coffee. Supermysigt, och dessutom var Karros sockersöta lilla Iris med oss =)

På kvällen blev det snabbaste Friskis-träningen någonsin. Ipek skulle sola, men kände inte för att åka dit själv, så jag gjorde sällskap. Jag ville ju inte sitta och vänta medan Ipek solade, så Ipeks solkvart passade jag på att utnyttja väl genom att springa på löpbandet. Sprang i 13 minuter (2 km), och varvade ner i 2 minuter. Riktigt skönt!

Måndagsträningen bestod av ett vanligt medelpass. Kvällen däremot bestod bara av massa mat (vilt) och godsaker då faster och hennes man fyllde år, och ja, ni läste rätt. Bägge fyller år på samma dag, och det mest häftiga är att dem dessutom är födda samma år. Det ni! ;)

De kommande dagarna är fullbokade vilket innebär att det nog inte blir något bloggande för min del på ett tag.

Imorgon har jag skola från 8.15. Sen ska jag iväg med Karro och inhanda en del grejer till Coctailpartyt som äger rum på lördag, och på kvällen blir det bio med Lina (Himlen är oskyldigt blå).

På fredag ska jag till frisören och bli fin i håret. Senare på kvällen blir vi ett gäng som ska spela biljard på Interpool.

På lördag tänkte jag dansa afro på morgonen, innan jag ska fixa mig och hjälpa Karro med småfix för kvällens coctailparty. Party, party och övernattning!

På söndag fyller mamma år, och då blir det lite kalas. Utöver det ska jag nog pyssla lite med hemtentan. Den kommer ta upp mycket av min tid nästa vecka =(

Nu ska jag nanna tillsammans med min gosiga nyinköpta kudde =)

Natti natt!

Inga kommentarer: