onsdag 20 oktober 2010

Glassigt!

Hej gott folk!

Idag är jag ledig, vilket inte bara är härligt, utan sjukt glassigt =) Jag tänkte idag därför satsa på flera kortare inlägg istället för ett långt =)

Det första inlägget tänkte jag skulle handla om VANILJGLASS. Varför nu detta? Jo, därför att jag fullkomligt hatar vaniljglass. OKEJ, tänker ni, men varför skriva om något man hatar? Jo, därför att jag blev upprörd när jag för en stund sedan bläddrade i reklambladet från MAXI och såg att det var extrapris på vaniljglass. Vem i hela friden köper vaniljglass? Det måste ju vara tidernas kanske tråkigaste och mest färglösa glass, om man nu inte ska äta det till kladdkaka eller paj. Usch, jag blir så besviken!

Glassigare än så blir det inte idag...

So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Marängswiss (ursäkta ev stavfel) är sjukt gott också!

Linis sa...

det gäller alla glasssorter! det är bara vaniljglass som man visar på bilden. Jag såg idag på jobb att alla de oliak smakerna gick in för 15:- så sluta klaga på världens bästa matkedja :) jag kan varmt rekommendera hallon smaken, den är goooo den!