onsdag 20 oktober 2010

Inredningsfel

Go kväll kära läsare!

Det här med att skriva många inlägg på en dag gick nog inte så bra i alla fall. Kanske bra det =) Spinningen blev en sväng in på gymmet istället. Dock inte för att bli stor och stark som Pippi =) När jag upptäckte vem som skulle leda spinningpasset kändes spiningen helt plötsligt inte så lockande längre. Lina, det är exakt den personen du tänker på ;)

Kan dock inte påstå att gymvistelsen kändes jätterolig. Blev lite besviken på nya gymmet (Hh). Tyckte att det kändes lite för luftigt, och dessutom gillade jag inte vissa maskines placering, typ lårmaskinernas. Innan stod dem vid fönstret så att man hade utsikt över parkeringen. Ganska trevligt. Man glömde på något sätt för några sekunder bort att man var iväg och tränade. Nu sitter man och tittar in i bruna träplakor, även kallat rumsavskärmare. Jättetråkigt! En annan jätteknasig grej är att maskinerna för rumpan nu står vid fönstret, så att man har röven riktad mot fönstret. Kul om man har fet ass liksom. En tredje jätteknasig grej i gymmet är cyklarnas placering. De står nu vid spegelväggen, men vända åt helt fel håll. Vad är poängen med spegelvägg om man inte kan kolla sig själv i spegeln när man tränar? Jag störde mig för mycket på alla inredningefel i nya gymmet för att jag överhuvudtaget skulle kunna tycka att det var roligt att träna. Jobbig känsla. Detaljer gör verkligen mer än vad man tror. Det blir nog inget gymmande för min del på ett tag.

Nu tänkte jag i alla fall sova... Eller nä...ska BARA hinna kolla på det senaste avsnittet av One Tree Hill också =)

Kram på er!

PS: Det är inget fel på Ica MAXI, det är bara fel på vaniljglass =)

1 kommentar:

Linis sa...

Dina inlägg är klockrena. Skrattar så jag nästan kissar på mig...