fredag 7 januari 2011

Skratt, skratt, och ännu mer skratt...

God fortsättning på er kära läsare!

Jag hoppas att det är bra med er och att ni har fått en alldeles fantastisk start på det nya året. Det nya året firades in i Höllviken hos Gustav med Johan, Lina, Mattias (Linas dude) samt några själar till. Mest par. Det absolut bästa från hela nyår var Johans ljud- och ljuskänslighet, och nyårsdagens 4 h långa skrattattack. Ska förklara det hela lite bättre. Det är nämligen såhär att Johan är en av de roligaste människorna man kan dela rum med. Han är 1. Jättekänslig mot gatubelysning som lyser in. 2. Han har lätt för att lacka på en rullgardin. 3. Han får spel på fönsterkarmens alla blommor och grejer och som bidrar till att man inte kan rulla ner rullgardinen. 4. Han verkligen hatar gatubelysning. 5. Han blir tokig av ljuset från en el- tandborste. 6. Vandrande "rums-ljud" förknippar han med ljudet av knappandet på en telefon, vilket med andra ord är jättestörigt. 7. Alla ljud, ljus och annat "störigt" får honom att tro att något kommer rasa samman medan han sover. 8. Behöver jag ens säga att Johan får en att börja asgarva? hahaha... =) På nyårsdagen vaknade jag upp först av alla i huset. Otippat? haha... Sms:ade Lina vid 12-tiden som också var vaken, och när jag sen gjorde henne sällskap gick det inte att få tyst på mig. Jag skrattade säkert oavbrutet i 4 timmar. Behöver jag ens säga att folk blev irriterade? haha... =)

Det var nyår i korthet. Mer om livet efter nyår skriver jag om i nästa inlägg.

So far, so good. Tschüss!

Inga kommentarer: