lördag 22 januari 2011

Susanna ♥ Svenska handbollslandslaget

Efter en dag som denna kan man inte annat än känna sig lite extra nationalistisk. Och ja, jag är medveten om att jag klassas som andra generationens invandrare med rötter från både öst och balkan, men det skiter jag fullständigt i. Man kan typ inte bli mer svensk än vad jag är, och jag kommer ALDRIG i hela mitt liv att heja på något handbollslag från öst eller balkan. TVÄRVÄGRAR! My heart belongs to SWEDEN =) Att för några dagar sedan se Sverige besegra Polen kändes underbart, men att idag se Sverige besegra Serbien kändes inte bara underbart, utan helt jävla fantastiskt. Grabbarna är på G, och det här VM:et känns just nu mer spännande än någonsin. Jag hoppas av hela mitt hjärta att de vinner över Kroatien imorgon. Ska hålla både tummar och tår.

Nu kallar sängen!

Kram på er!

Inga kommentarer: