lördag 22 januari 2011

Träningsdagbok

Hej gott folk!

Förlåt, förlåt, förlåt för min urusla uppdatering. Det enda ni har fått följa den närmsta tiden är min träning, vilket inte alla uppskattat så mycket =) Kan i viss mån hålla med er om att en träningsdagbok inte är det roligaste att följa, men tyvärr är det ett jäkligt bra sätt att pusha sig själv på. Mitt nyårslöfte är bl.a att bli mer ordentlig med att avsätta tid till träning, men också att försöka träna mer varierat. Det blir så lätt att man hoppar över pass som "cirkelgym", "cirkelfys" och "skivstång" bara för att man tycker det är dödligt jobbigt, och för att styrkan brister. Nu ska det i alla fall bli slut på det. Jag har bestämt mig för att 2011 ska bli ett fantastiskt träningsår. Genom att skriva träningsdagbok här på nätet får jag inte bara koll på hur ofta jag tränar, utan även vad jag tränar. Det är superbra!

Nu blir det snabbdusch, innan jag ska iväg till affären med pappa.

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

ok ok för att du ska lira upp en tränings blogg men har du något mål satt ? typ springa stockholm maraton eller midnattsloppet eller tjej milen kanske ? kanske lättare att få igång träningen när man har mål att sträva efter.

Vilka fler nyårslöften gav du sus ? ja har du sagt en får du väl säga alla nu också ! de är ju inte mer än rätt =)

/M