måndag 10 januari 2011

Wieee!!!


Yes, yes, yes! Idag klarade jag mitt allra sista livräddningstest på simningen i skolan. Testet gick ut på att simma 25 m, dyka ner och hämta en livräddningsdocka på 3,4 m djup, för att sedan bogsera en människa de 25 m tillbaka. Hade 1 min, och 50 sek på mig. Fixade testet på 1 min, och 25 sek. Känns så jäkla underbart =) Var supernervös hela natten för att jag inte skulle klara det. Fasade för att jag inte skulle kunna få upp dockan. Tror inte att ni kan ana hur glad jag är. Känns som att jag blivit av med en stor börda. Såå otroligt skönt =) En bra start på en bra vecka =) Lovely! =)

7 kommentarer:

Anonym sa...

grattis vännen ! du är en riktigt FROGGY nu så vi visste alla att du skulle klara det ! =)
Nu vet du att jag kan drunkna utan att dö ! för då räddar du mig ! =)


/M

Mickan sa...

Vad sköönt! Du är BRA!:) Kraaam!

Susanna sa...

Mickan, känns fantastiskt! =)

M, Det finns bara en person i hela världen som får lov att kalla mig Froggy, och det är Lina =) Och japp, nu kan jag med gott samvete låta dig "drunkna" =)

Anonym sa...

haha, aja då får väl Lina kalla dig froggyster då men då måste ju jag ge dig ett smeknamn också =)... ett smeknamn som överglänser de andras i guess =P

/M

Susanna sa...

Inget kommer någonsin att överglänsa "Froggy" =)

Anonym sa...

hah ! jag har redan kommit på en ! och den glänser starkare än solen själv =P

/M

Susanna sa...

Tveksamt! =) Btw, sorry att jag fortfarande inte skickat mail. Det har varit väldigt mkt på sistone. Skickar så fort jag får lite tid över =)