tisdag 8 mars 2011

Fullspäckad vecka

Igår, måndag, jobbade jag på Båtens förskola ute i Limhamn. Utöver jobb uträttade jag 1000 andra småsaker innan jag somnade.

Idag blev det till att stiga upp tidigt (05.00) för att hjälpa till med inventering på Åhléns. Utöver inventering har jag idag fikat semla med mamma (Fettisdagen idag ju!), sovit på soffan (jag var dödligt trött när jag kom hem), pluggat och snart ska jag och Ipek ta en härlig promenad.

Imorgon, onsdag står plugg på schemat. Har en inlämningsuppgift som måste vara inne på måndag. På kvällen blir det box på Friskis.

På torsdag ska jag jobba på Ängsdals förskola. När jag kommer hem blir det till att packa, packa, packa...

På fredag flyger jag och Lina till Stockholm.

På lördag ska vi se melodifestivalsfinalen live i Globen...

Och söndagkväll vinkar vi Stockholm HEJ DÅ!

Det var den veckan. Förra veckan, och veckan innan det gick typ lika fort.

Jag hoppas att ni får en lika bra vecka!

Kram på er!

1 kommentar:

Linis sa...

Till helgen blir Stockholm osäkert!!!