fredag 25 mars 2011

Susanna ♥ Maxi


Jag tror inte att det är sant. Jag är så lycklig att jag nästan vill gråta. Länge har jag letat efter min favoritmascara (Define A Lash waterproof) utan att få tag i den (då den tyvärr utgått från sortimentet). Idag kom vändpunkten. Jag gick in på Ica Maxi för att köpa grädde till våfflorna (våffeldagen idag ju!) jag skulle göra, och vet ni vad?!? Maxi hade EN mascara kvar. Jag blev så lycklig att jag nästan ville skrika ut min glädje i butiken. Jag hoppar av glädje. Så himla, himla underbart! Jag kan nästan inte tro att det är sant...Åhhh...LYCKA!!! Kan man börja helgen på ett bättre sätt?!? Knappast! Detta ska jag fira ordentligt med både våfflor och cirkelgym =)

Jag hoppas att ni får en lika bra fredag!

Kram på er!

3 kommentarer:

Linis sa...

Ja du ser, Maxi är bäst. Dags att bojkotta Coop nu kanske.....
Att man alltid ska behöva lära dig allt!

Nettan sa...

Hahahaa, lycka intar nya höjder! :D

Susanna sa...

Lina, kommer ALDRIG bojkotta Coop =)

Nettis, om du bara visste! haha... =)