fredag 4 mars 2011

Nedräkningen har börjat...

Hej på er kära läsare!

Om exakt en vecka befinner jag mig i Stockholm för att spendera helgen med Lina. Vi ska se melodifestivalsfinalen live i Globen, shoppa, festa och bara ha allmänt roligt. Det ska bli sååå otroligt skönt att bara få komma bort från allt. Känner verkligen att jag är i behov av det.

I melodifestivalsfinalen hoppas jag dock inte att Nicke Borg vinner. Det hade förstört min Stockholmsweekend. När låten gick vidare från Malmö blev jag knäckt, upprörd och chockad. Jag förstår verkligen inte hur den låten låten kunde gå till final. Jag gör verkligen inte det. Så jävla dålig!

Nu ska jag plugga lite. Jag hoppas att ni får en alldeles underbar fredag!

Kram

2 kommentarer:

Linis sa...

Jag kan se dig framför mig redan nu om Nicke vinner. Då kommer det inte vara lönt att snacka med dig, haha! Då får vi helt enkelt supa bort dina sorger....hihi!

Mickan sa...

Jag älskar den låten!! :) Tycker det var många bra låtar med i finalen i år faktiskt.