onsdag 16 mars 2011

Som det kan gå =)

Hej på er kära läsare!

Idag blir det ett mycket kort inlägg då jag snart måste sova. Imorgon väntar nämligen jobb på förskolan från 8.00-16.30.

Helgen i Stockholm med Lina var underbar. Tänkte berätta om den i nästa inlägg.

Sedan hemkomsten har tiden gått fortare än fort. Hela måndagen ägnade jag åt tentaplugg. Kändes skönt på kvällen när tentan var inskickad. Igår tisdag började jag dagen med en arbetsintervju. Vart tänker jag för tillfället inte avslöja =) När jag kom hem blev det administrativt arbete varvat med att köra två vändor till soptippen. Därefter bar det av till optikern för linskontroll. Hann även sticka till urmakaren och få batteriet i min klocka bytt. Efter det hann jag inte mer än hämta upp träningsväskan hemma innan jag återgen skulle iväg. Den här gången till Friskis för att köra Intervall Flex.

Idag har jag framförallt ägnat dagen åt att städa och att skicka massa mail, viktiga som oviktiga. Eftermiddagen spenderades med Josse. Vi åt middag på Jensens och avrundade dagen med att gå på bio och se komedin "Min Låtsasfru" med Adam Sandler och Jennifer Aniston. Den var riktigt bra och rolig. En riktig Susanna-film =)

Efter bion måste jag ha varit grymt förvirrad då jag råkat sätta mig på fel buss. Istället för att sätta mig på 5:an råkade jag sätta mig på buss nr. 32. Fråga mig dock inte hur det gick till för det vet jag inte ens själv, men tokigt blev det. Efter lite bussbyten (3) kom jag till slut äntligen rätt =) Det tog mig dock 45 minuter istället för 20.

Nu kallar sängen!

Kram på er!

Inga kommentarer: