måndag 29 augusti 2011

KAOS!!!

Om jag inte svarar på samtal/sms i telefon, mail eller facebook idag eller de närmsta dagarna så beror det inte på att jag inte vill snacka/höra av mig. Det är mkt på jobb just nu, hjärnan går på högvarv, och det nya bokningssystemet gör arbetet allt annat än roligt för tillfället. Det är verkligen KAOS. Gaaaalet mkt att göra, och att jag ens sitter ner och har rast nu är nästan ett mirakel. Trodde knappt att jag skulle kunna gå ifrån idag. Det har varit flera meter kö till kundstationerna, och även flera meter kö till båda kassorna. Jag säger bara CRAAAAZYY!!! Och tro mig, alla motionärer är inte snälla *suck* =(

2 kommentarer:

Linis sa...

Stackare. Hoppas att folket kan lära sig det nya systemet snart så ni slipper jobba ihjäl er :)

Mickan sa...

Ta ett djupt andetag och svara de otrevliga med ditt fina leende. Du fixar det här! Kram!