tisdag 9 augusti 2011

Var är solen?!?

Underhåller mig just nu med nyhetsmorgon. Allt för att inte somna på jobb. Väderprognosen gjorde mig ganska deprimerad. Idag blir det mulet, regn och 17 grader. Det svenska sommarvädret detta året är verkligen helt cp. Jag tror helt seriöst att jag lider brist på D-vitamin. Jag är blekare än blekast och känner allmän olust. Utöver det känner jag mig grymt kraftlös och tom på energi. Har tillockmed tänt stearinljus idag för att få lite extra ljus. Tror att jag är i stort behov av ljusterapi eller en solresa. Det sistnämnda lockar riktigt mycket. Åhhh... Vill iväg NU, NU, NU!!! Ska drömma mig bort lite nu. Ha en riktigt bra dag!

4 kommentarer:

fajndivajn sa...

Res bort om du kan! Jag önskar att jag hade kunnat (både ekonomiskt och fysiskt) då hade jag varit out of here för längesen! Håller med om att denna sommaren har varit riktigt jädrans dålig när det kommer till sol... Usch! Gör om, gör rätt säger jag bara!

Anonym sa...

30 grader , lite moln å väntar på att grabbarna ska vakna från gårdagens bravader ... du e saknad gos =)


/M, mannen med de fina solbrännan

Susanna sa...

Sara, tror inte att det blir någon solsemester denna sommaren =(

M, din gottegris! =)

Linis sa...

Ljus = mys!!