onsdag 10 augusti 2011

Puppy

Hej på er kära läsare!

Idag har jag tillbringat eftermiddagen i Kristianstad tillsammans med min gamla klasskamrat Genti. Det blev stros på stan, shopping (mest accessoarer), kycklingsallad på House of Bagels samt fika på Duvanders. Supermysigt!

Inne på Percys (designbutik) i Kristianstad blev jag överraskad av Puppy. Första gången jag hittade en Puppy var i våras när jag besökte Stockholm med Lina. Då i svart färg. Andra gången jag hittade en Puppy var på apoteket när jag skulle köpa tandborstar. Då i grön färg. Nu hittade jag en vit Puppy. Och helt klart den sötaste av alla Puppysar =) Puppy är den enda enda sortens hund jag någonsin i hela mitt liv skulle kunna tänka mig att äga. Den är söt, cool och totalt ofarlig! =) Och det bästa av allt är att den inte skäller, skiter eller kostar massa dyra djursjukhus-besök =) Synd att inte alla hundar är som Puppy. Världen hade känts lite roligare då =)

Nu blir det filmtajm!

2 kommentarer:

Mickan sa...

Haha! Minns när Carin och jag var inne på Percys, vi bara fnissade och kallade det Annelie Percys butik;)

Ja, visst är de söta. Älskade ungar:)

Susanna sa...

Haha... jag tänker också på Anneli när jag går in i den butiken =)