söndag 6 januari 2008

2008

God fortsättning allihop!

Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat bloggen på nästan en vecka, men jag behövde ett litet bloggbreak!

Nyår blev ingen höjdare! Allt gick fel hela kvällen. Vi hamnade bl.a. på en bohemfest. En kille gick omkring i sarongkjol. I vardagsrummet satt folk i en ring på golvet. I garderoben satt folk på varandra. De hade en Shivapinata som de gjort själva. Det var skitvarmt i lägenheten. I köket fanns det massa intorkade rester av ris, bönor och något som liknade spya. De hade en "blågul"kaka som man åt när man skulle öppna fönstret, och på toadörren hängde det en tuta. Allt på festen var galet! Efter 5 minuter hade vi redan stuckit. Vi passade verkligen inte in på den festen med våran outfit. Vi var Ladies in black. 4 tjejer i svarta klänningar. Efter den festen stack vi till en annan fest. Mkt trevligare! Mkt bättre! Men ändå inte 100%-igt bra!
Nästa nyår blir bättre! Då ska vi äta gott och ägna oss åt skönhetsbehandlingar istället! =0)




Bild 1: Jag och Sandra på bussen
Bild 2: Sandra, Jacke och Lejla
Bild 3: Ladies in black

I helgen skulle jag egentligen ha pluggat massor, men jag har inte orkat. Har istället mest letat resor.

Idag bokade jag och Jojo våran resa. Den 14:e juni åker vi till Mallorca. Här ska vi bo i en vecka =0)


Ha det super allihop!

Kram kram

1 kommentar:

Jacqueline sa...

ååh, Gud vad fint! och riktiga PALMER, SUSANNA! hahaha