onsdag 16 januari 2008

Lär känna Sus

Har du pojkvän?
Svar: Nej

Är du kär?
Svar: Nej, men jag önskar att jag hittar Mr Right snart.

Hur tidigt stiger du upp?
Svar: Det beror på. När jag ska till Kristianstad stiger jag oftast upp klockan 5 på morgonen. På lördagar när jag värdar på Friskis stiger jag upp 8.30 på morgonen. Lediga dagar sover jag länge =0)

Vem/vilka vet mest om dig?
Svar: Jacke. Enligt den Bulgariska frukt-tanten så är vi tvillingar =0)

Gillar du att slåss?
Svar: Spontant hade jag nog svarat NEJ på den frågan. Slag i samband med bråk är inget jag gillar. Jag har aldrig varit med i ett slagsmål, och jag hoppas inte jag hamnar i något heller. Hade frågan blivit ställd på Friskis i samband med ett träningspass då hade jag nog svarat JA. Där slår man antingen i luften eller mot kuddar. Det tycker jag är ett underbart sätt at avreagera sig på.

Vad ska du göra ikväll?
Svar: Jag ska nog plugga lite. Sen ska jag nog kolla på filmen Tro, hopp och Kärlek som visas på Tv3 21.00.

Har du utländska föräldrar?
Svar: Ja. Mamma är från Polen. Pappa är från Slovenien.

Var har du ont?
Svar: Idag vaknade jag med en konstig känsla i min högra fot, och det har inte släppt än.

Är du bra på att måla?
Svar: Jag fick MVG i bild och så har jag målat om ett helt kök, så jag är ju inte helt värdelös!

Vem kramade du senast?
Svar: Mamma

Vad längtar du till?
Svar: Min och Jackes Golden Sands resa =0)

Vad heter dina husdjur?
Svar: Har inga! Vill inte ha några heller!

Har du körkort?
Svar: Yes, sedan 8 juni 2005

Favoritgodis?
Svar: Choklad, choklad, choklad!!! I lööööv Choklad!!

Morgon- eller nattmänniska?
Svar: Jag är ingen morgonmänniska precis. Det kan Sandra intyga! Haha....Jag halvsover nästan alltid på tåget när vi träffas =0)

Sparare eller slösare?
Svar: Jag är både sparare och slösare. Jag är sjukt bra på att spara och hushålla med ekonomi, men när jag väl slösar då slösar jag! Jacke, vad säger du? "Let´s talk about economy?" hahaha.......

Har du några homosexuella vänner?
Svar: Jag tror inte det

Bio eller promenad?
Svar: När solen skiner är det ingen tvekan om saken. Då är det promenad som gäller. Är det kallt och tråkigt väder väljer jag helt klart bio.

Är du kittlig?
Svar: Ja, jätte kittlig! Jag börjar skratta direkt!

Rädd för insekter?
Svar: Stora insekter som rör sig fort skrämmer mig (t.ex. spindlar) . Annars kan jag inte direkt påstå att jag är rädd för insekter.

Anser du att du är stark?
Svar: Jag får nog äta spenat och träna lite mer =0)

4 kommentarer:

nettis sa...

Ja, hahaa, sån fantasi man har :D

nettis sa...

Hhahaa, min mamma, du vet mor - moris, eller det är bara jag som säger så? :D Haha!

Anonym sa...

Jag tog mitt körkort dagen innan dig;) 7 juni 2005. Ska vi fira tre år ihop i sommar? Haha

Anonym sa...

HejHej.. Madde här, Nettans Madde :P
Skulle bara säga att jag snodde den där "trim trolley" bilden från dig, länkade till din blogg från min så hoppas det var okej jag tog den :D Ha det bra!
Kramar Madde