lördag 26 januari 2008

Lär känna Sus ännu bättre

VAD...
har du på dig idag?
Mjukiskläder.
har du gjort under dagen?
Värdat på Friskis, kollat på handboll och spelat badminton med Kiki.
har du för frisyr?
Vet inte riktigt om jag vågar kalla det för frisyr. Jätteruffsig hästsvans.
ska du göra innan dagen är slut?
Försöka bli klar med detta blogginlägget. Har börjat bli en slarvig bloggare känner jag.
ska du göra imorgon?
Handla hyllor på Ikea, promenera med Kiki samt Spinna.
vill du göra i helgen?
Det är ju helg nu.... chilla, träna och va med vänner.
åt du senast?
Det vill ni inte veta! Mammas kanelbullar....dödligt goda!
är det bästa med mig?
Mitt skratt.....hahaha.... nej, jag vet inte! Kanske att jag försöker ser allt från den ljusa sidan.
ogillar du hos dig själv?
Mina krokiga ben

NÄR...
vaknade du imorse?
8.45. Skulle iväg till Friskis 9.30.
är du rädd?
När jag ser ormar. Så jävla vidriga djur!
grät du senast?
Nyårsdagen.
skrattade du senast?
precis......skrattar ju typ alltid =0)
var du kär senast?
kär och kär....lite småkär var jag periodvis förra året.
gjorde du senast ngt du egentligen inte ville göra?
Idag. Tankade bilen. Bensinkostnaden är alltid lika jobbig att se.
gav du en kompliman senast?
Idag...slinker ut lite då och då =0)

VEM...
saknar du?
Santi och Lina. Har inte träffat dem på jättelänge nu.
kysste du senast?
Hemligt
kramade du senast?
Mamma
skulle du vilja se ut som?
Det har jag aldrig funderat på. Jag vill vara den jag är!
gjorde dig arg senast?
Pappa.... Han är fruktansvärt gnällig av sig.
gjorde dig glad senast?
Kiki. Så sjukt rolig tjej!
ringde dig senast?
Johanna

KAN DU...
simma fjärilsimm?
Tror inte det.... simmar bara bröstsimm.
stå på ett ben?
Yes! Vi har mkt balans på Friskis =0)
sjunga riktigt höga toner?
hahahaha......verkligen inte! Jag tror inte ni ens vill höra mig sjunga! Är riktigt kass!
baka?
Jadå! Jag är expert!
göra volter?
Nej. Redskap var inte riktigt min grej på idrotten. Kan typ slå en kullerbytta. =)
hoppa upp på en häst med sadel?
Hästsport är ju inte heller riktigt min grej! Jag har bara ridit en gång (och det med en polis...hahaha =0) ) Hästen blev tokig och började stegra sig. Jag blev livrädd och sen dess har jag aldrig mer suttit på en häst.
ditt eget mobilnummer?
Klart! 070.......

HAR DU...
pallat äpplen?
Har jag säkert
tagit en främling på rumpan?
Nej
tappat något värdefullt i toaletten?
Nej. Förstår inte riktigt hur man lyckas med det.
sett en hel porrfilm
Nej
skrikit åt en lärare?
Ja! Förra året faktiskt! Min lärare i Danska på Komvux. Blir förbannad bara jag tänker på henne.
Hon var mycket orättvis!
blivit dumpad?
Ja. Killen föll för en blondin
förlorat någon nära vän?
Inte direkt....glidit ifrån någon kanske. Men inget allvarligare
tvångstankar?
Fastän jag har ställt väckarklockan så måste jag säkerhetskolla telefonen 10 ggr till att jag verkligen ställt den.
Komplex?
Ja, tyvärr!
rymt hemifrån?
Hmmm.... njae....när min jobbiga kusin från Polen var här rymde jag till Jacke för att rensa huvudet.

HUR...
mycket pengar har du?
Inte mycket =0( Har precis köpt kurslitteraturs.
bäddar du sängen?
Ordentligt! Lakandet ska vara sträckt. Täcket ska ligga fint. Det får inte lov att hänga ner på sidorna. Och kuddarna ska ligga på täcket! Inte under täcket!
ofta städar du?
När jag hinner! Jag är rätt prydlig av mig, så det brukar inte vara så stökigt i mina rum.
ofta träffar du din familj?
Varje dag. Bor ju fortfarande hemma.
mycket äter du?
Olika. Mer ibland. Mindre ibland. Beror helt på vilken period jag befinner mig i.

ANTINGEN ELLER
Glass eller godis?
Godis
Morgon eller kväll?
Kväll
Skidor eller pulka?
Hahaha...... pulka! Vill lära mig att åka skidor. Vallåsen var ju bara katastrof! Fick ju verkligen ingen hjälp! Och så va de plusgrader, så snön var blöt och slaskig!
Julafton eller födelsedag?
Födelsedag
Häst eller hund?
Inget! Dels för att jag är överkänslig, men också för att jag inte är så jätteförtjust i djur. Höll ju nästan på att bli biten av en hund en gång, och häststoryn har ni hört. De är hur söta som helst, men jag håller mig gärna på avstånd.
Jordgubb eller hallon?
Jordgubb. Jag är jordgubbstokig! Fast hallon är inte heller så dåligt! Älskar bär!
Sol eller bada?
Både sol och bad
Sommar eller vinter?
Helt klart sommar!!! Hatar vinter! Allt är så dystert! Dagarna är korta. Allt är grått och trisst. Man känner sig deprimerad.

Inga kommentarer: