onsdag 30 januari 2008

Freaky wednesday!

Just nu sitter jag i Maggsans brossas lägenhet och bloggar. Ni undrar säkert hur jag hamnade här. Det hela började med att jag och Kiksan skulle spela badminton idag. Pga Kiksans träningsvärk så bestämde vi oss istället för att ta en lugn promenad. Det började ösregna så vår promenix resulterade i en roadtrip till Maggsan istället. Hon bor i brossans lägenhet under tiden han är i Thailand, så man kan mer eller mindre säga att vi flippar ut här....hahaha....

Kiksan:
Heeeeeeeeeeeeeeejsan gott folk.......... jaaa, jag är ju inte blogg-typen precis så tänkte bara säga att hoppas allt är bra med er och.................- nästa vecka ska jag till frissan, bilder läggs upp inom kort. Puss haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

Glamorous

Maggsan goes Carolina Gynning:
Halloj, sitter och böjer mina ögonfransar nu, så jag hinner ej skriva så mycket. Vi ska ut och ta en promenix nu. Men asså på väg hit så bara ploppa det upp en massa frågor i mitt huve lixom... typ jag kände en kraft... and it was like puuushing me you know. Why are my bröstvårta lixom större än Kikis, o ljusare? You know, när jag stod där vid väggen... I mean you know... det var inte det första jag tänkte på när jag flyttade hit lixom... att bli religiös utan tänkte jaaa, nära stan... bra nattklubbar, nära till biblioteket etc, men så kom jag hit o träffade dessa blattar (s and k) så började jag fundera på WHAT IS LIFE??? I mean, is this IT in Sweden? Borde jag bli religiös.......................????????????????????????????


Maggsan klagar

Den riktiga Maggsan:
Allt ovanstående är skrivet av en varelse som inte är jag, men det är inte desto mindre sant för den sakens skull! Men denna varelse glömde bort att tillägga: varför är inte mitt hår rakt när det stormar ute!?!?!?!??! Och Gud är den ondaste kapitalisten någonsin! Hade Gud varit kommunist, hade alla systrar haft lika stora bröst!! Vill Gud inte bli en politisk avvikare, för mina brösts skull!?!? Vågar han inte? Den fegisen! Och här bestämde jag mig, Maggsan, att jag inte tänker bli religiös så länge Gud är kapitalist. Tönt.


Alfa doesn't rule anymore! Han får inte mina kinder att rodna längre!


Från oss alla till er alla: Ha ett gott & roligt liv!!!


Ps 1: Fjäderkuddarna i denna lägenhet är av hög klass.
Ps 2: Killen som ägen lägenheten har en Hästenssäng. Den är riktigt skön!!
Ps 3: We ar tre gurls som is having rilli rilli änd å låt ov fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahaha

3 kommentarer:

Susanna sa...

Kiki, om du undrar varför inte din bild är med så beror det på att den försvann när jag redigerade inlägget =0)

Jacqueline sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA, IM DYING FROM LAUGHTER!!!!!!!!!

Anonym sa...

Haha du är verkligen kuddkvinnan Sus=P