söndag 13 januari 2008

Lugn söndag!

Som alla andra söndagar har jag idag promenerat med Ipek. Lika trevligt som alltid!

Istället för att plugga sitter jag just nu och bläddrar i IKEA katalogen. På natten kom jag återigen på en skitbra inredningsdetalj till rummet. Om allt vill sig väl ekonomimässigt så kommer jag hösten 2008 ha ett skitsnyggt arbetsrum =0)

Hittade precis en rolig lista på Mickans blogg. Var därför bara tvungen att stjäla den!

ÅR 2007

1. Gjorde du något 2007 som du aldrig gjort förut?
Svar: Massor =0) Ett litet urval: 1. Jag åkte polisbil med en överhet polis. 2. Åkte till Sunny Beach, vilket jag från början var ANTI. 3. Körde en Peugeot 207cc.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Svar: Tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2007?
Svar: NEJ! Tack och lov för det! Skönt att slippa blöjprat!

4. Dog någon som stod dig nära?
Svar: Nej

5. Vilka länder besökte du?
Svar: Danmark, Bulgarien, Polen

6. Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
Svar: Hmmm..... En pojkvän kanske

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Svar: 28 April. Bästa födelsedagen någonsin!

8. Vad var din största framgång 2007?
Svar: Hmm.... Kanske att jag började plugga till folkhälsopedagog

9. Största misstaget?
Svar: Att jag inte tog intiativet att bjuda en rolig kille på dejt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Svar: Drog på mig värsta förkylningen under Sunny Beach resan. Var sängliggandes en hel veckan efter hemkomsten. Det vill jag aldrig någonsin återuppleva!

11. Bästa köpet?
Svar: Målarfärg till köket.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Sunny Beach resan och köket

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Svar: David Guetta- Love is gone,
Alex Gaudino- Destination unknown,
Rihanna- Umbrella,
Fredde De La Grand- Put your hands up for Detroit och
Pakito- Living on video

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svar: Jag har helt klart varit mycket gladare! 2007 var ett bra år!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Jag önskar jag hunnit med att göra en galen fest här hemma när päronen var bortresta =0)

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Svar: Oroat mig för vad andra tycker.

17. Blev du kär 2007?
Svar: Tyvärr inte!

18. Hur många o.n.s?
Svar: Inga

19. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Svar: Nej.

20. Något du önskade dig och fick?
Svar: Ja, men det är hemligt!

21. Något du önskade dig men inte fick?
Svar: En Peugeot

22. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Svar: Käkade gott på Jensens Böffhus med några vänner. Därefter var det förfest hos Jacke, och sen dansade vi loss på Mazarin.

23. Finns det någonting som skulle gjort 2007 ännu bättre?
Svar: Nyårsafton kunde varit bättre!

24. Vad fick dig att må bra?
Svar: Jättemycket! Vänner och familj, men även 2007- års händelser och upplevelser!

25. Vilken kändis var du mest sugen på?
Svar: Ingen...Varför dregla över en kändis när det finns massa andra hetingar? 2007- års heting är helt klart "1,90" på Peak Performance. Snyggare kille får man leta efter!

26. Vem saknade du?
Svar: Ingen tror jag

27. De bästa nya människorna du träffade?
Svar: Jennie och klassen

28. En värdefull läxa du lärt dig 2007?
Svar: Killar är sjukt komplicerade!

29. Citera en sångtext som summerar ditt år:
Svar: Kan inte komma på någon!


Det var 2007! 2008 kommer förmodligen bli lika roligt om inte BÄTTRE!

Ha det gött allihop!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig lista! =)
Vad skoj att jag fick vara med och dela ditt roligaste datum förra året, 20 års dagen! =)
Hoppas vi kan ses snart?
Festa lite kanske?
Krrraaaaammm Josse

Anonym sa...

hälften vågat hälften vunnit!!:) hehe