söndag 20 januari 2008

Sport och träningshelg

Tentan i fredags firade jag med medeljympa på Friskis och eucalyptusbad. Superskönt!

Igår var jag igång massor. På förmiddagen värdade jag på Friskis. När jag kom hem från Friskis ringde Ipek och frågade om jag ville ta en promenad. Självklart ville jag det. Det blev en lång runda. En halvtimme efter att jag kommit hem från promenaden ringde Jacke. "Vill du träna halv fyra?". Det blev alltså 2 medelpass på Friskis och 1 promenad för min del igår.

Sista passet var bara så jäkla roligt. Ledaren var helt Crazy! Vi inledde jympan till "Freak out". I mitten körde Jeanett (ledaren) "hipp hopp" moves med mig. I sista syretoppen bara ryckte hon tag i mig, och 2 sekunder senare ledde jag jympan tillsammans med henne. Så jäkla roligt! När vi skulle stretcha så var hon tvungen att kila, så då utsåg hon mig till "stretchingledare". Jag kände mig verkligen som en riktig ledare igår.

Idag hade jag planer på att spinna. När jag såg att Sveriges handbollsmatch skulle spelas samtidigt blev det till att överväga. Till slut bestämde jag mig för att kolla på handbollen. Det gjorde jag helt rätt i. Det var underbart att se Sverige vinna med 16 mål efter gårdagens förlust mot Frankrike. För övrigt har jag inte gjort så mkt idag. Har mest legat i soffan och kollat på sport.

Nu ska jag käka passionsfrukt och kolla på Singing Bee =0)

Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä vad roligt! Jag kan riktigt höra ditt härliga skratt när hon ryckte tag i dig=D

Anonym sa...

Haha You´re right;) Men jag har dyrkat den färgen länge länge;)