fredag 4 juli 2008

Detta har hänt...

Hallå hallå kära läsare!
Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterat bloggen på en hel vecka. Jag har varit väldigt upptagen och dessutom har jag haft jättemycket att göra på jobb.

Snabb update om vad som har hänt:

Fredag 27/6: Jobb, drink med tjejerna (checka in Jackes blogg för att se bilder) och bio.

Lördag 28/6: Köpenhamn med Lina. Mycket skratt, rolig shopping och underbart sällskap! (Läs Linas roliga blogginlägg!)

Söndag 29/6: Gymmade på förmiddagen. På dagen var Johanna hos mig. (Vi åkte aldrig till Hbg.) På kvällen blev det 1 timme och 45 minuters powerwalk med min morbror och efter det kollade jag på på EM finalen i fotboll.

Måndag: 30/6: Jobb, Spinning (Typiskt nog så glömde jag vattenflaskan så det kändes typ som jag skulle dö.)

Tisdag 1/7: Jobb, Jobbintervju (Är numera ledsagare 30h/månad också), värdat på Friskis (Medeljympa 90 min) samt träffat Johanna lite snabbt.

Onsdag 2/7: Jobb, Gymmat med Maggie i nästan 2 timmar (samt cyklat till och från Friskis Hh).

Torsdag 3/7: Jobb och "chokladVILA" (inkluderar både choklad och vila på soffan.)

Idag 4/7: Bara jobb hittills. Det blir förmodligen vila ikväll. Är galet trött.

Ha en skön helg gott folk!

KRAM

1 kommentar:

Hasan sa...

Hej. Jag har haft problem med min dator så därför har jag inte kunnat läsa ditt inlägg. Men har ni bestämt när och var vi ska fika ännu?