torsdag 24 juli 2008

Imorgon =0)

Hallå hallå!

Igår fick jag ett sjukt roligt och oväntat samtal på kvällen. En tjej från Ica MAXI Toftanäs hittade ett gammalt CV som jag skickat in för över 1,5 år sedan då jag var i behov av ett jobb. Tjejen var hur trevlig som helst och frågade om jag fortfarande var intresserad av att jobba där. Jag hade ljugit om jag sa att jag inte var intresserad, men jag tackade faktiskt NEJ. Jag känner redan att jag är tillräckligt stressad i och med att jag just nu är upptagen med sommarjobb, ledsagarjobbet, värdandet på Friskis och semestern. Till hösten vet jag dessutom inte riktigt om jag hade hunnit i och med att jag då har studierna, ledsagarjobbet och värdandet på Friskis att tänka på. Dessutom har jag ju planer på att bli ledare inom kort också, vilket i så fall hade tagit upp min tid ytterligare. Tjejen på Toftanäs tyckte i alla fall att jag verkade intressant och trevlig och sa att jag när som helst kunde skicka in ett nytt CV om jag var i behov av jobb. Det känns ju jättebra =0)

IMORGON, då är det äntligen FREDAG. Fy fan vad jag har längtat! Känner mig riktigt sliten kroppsligt, så denna semestern är oerhört behövlig för min del. Resväskan är nästan färdigpackad, så ikväll behöver jag inte vara allt för stressad. Skönt!

Ha det super gott folk!

Kram kram

Inga kommentarer: