torsdag 10 juli 2008

Fysisk aktivitet för hela slanten

Idag känner jag mig sjukt seg i kroppen. Orkade knappt resa mig från sängen imorse. Igårkväll var jag först iväg och jympade på Johanneslust, därefter blev det powerwalk med Maggsan i 2 h och 20 minuter. Idag blir det utan tvekan VILA för min del. Utöver det cyklade jag även till och från jobb samt rännde runt massor till från olika rum för att hämta pärmar och hämta utskrivna papper. Skönt att det är en lugn dag på jobb idag!

Ha en skön torsdag allihop!

1 kommentar:

fajndivajn sa...

Ah, låter ju überhärligt! Det är mindre än 6 månader kvar tills vi ska åka nu också... haha, man får vara glad för det lilla man har. Tur man har semester snart!
Min vän, vad sägs som att tagga ner och vila kroppen lite? Du kommer ta ut dig annars... :)
Puss o kram