fredag 18 juli 2008

En vecka kvar

Halloj halloj!!!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag och Jacke ska iväg till Golden Sands. Guuud vad jag längtar. Imorse var jag så sjukt pigg så jag började prova mina bikinis och förbereda lite inför resan. Känns riktigt bra att ha något att se fram emot =0)

Jobbet har varit riktigt lungt idag. Har knappt haft något att göra. Sjukt tråkigt! Igår var det däremot massa sifferarbete hela tiden, så när jag skulle stämpla ut var jag så trött i huvudet så jag glömde mitt anställningsnummer. Riktigt hemsk dag!

I onsdags blev det pendlardejt som planerat, vilket var mycket trevligt. Vi slog oss till ro på Romana där vi käkade varsin god pizza. När pizzorna var uppkäkade landade vi på Espresso House. Jag kan stolt säga att jag skippade kakan. Drack en halv kopp grönt chaite istället. Efter pendlardejten blev det en spontan träff med Johanna. Vi tog en liten promenad samt pratade lite skit.

Igårkväll tränade jag en timme i gymmet samt cyklade som en galning till och från Friskis Hh. Efteråt träffade jag Johanna som varit på riktigt shoppinghumör. Hon hade köpt en bärbar dator, en 32" LCD Tv, ett nytt skrivbord samt en ny skrivbordsstol, så under kvällen blev det en hel del montering. Riktigt kul!

Ikväll blir det en miniutflykt med Johanna, och till helgen ska jag mest sitta med min komplettering. Mindre roligt, men det måste tyvärr göras.

2 timmar kvar, sen är det HEEEELG =0) Underbart!

Ha det super!

Kram kram

Inga kommentarer: