måndag 21 juli 2008

Helgen

God morgon, god förmiddag eller vad man säger strax efter klockan 9 på morgonen.

Det är måndag vecka 30, vilket betyder att jag inte behöver räkna ner veckor till semestern längre. Nu är det bara några dagar kvar. Det känns helt underbart att det snart är dags. Orkar verkligen inte med det svenska deprimerande vädret längre!

I fredags tog jag och Johanna en roadtrip på totalt 220 km. Sjukt roligt!

.......... några timmare senare

I lördags vaknade jag 8.30 för att vara någorlunda pigg till medeljympan som började 10.00. Linda Erlandsson var inhoppare vilket jag var överlycklig för. Linda är en superbra ledare som får en att bara vilja röra på sig MER och MER.

När jag kom hem från Friskis gjorde jag inget speciellt. Det var tänkt att jag skulle plugga, men det var rentav omöjligt då vi hela tiden hade massa folk på besök hemma. Riktigt jobbigt!

På kvällen var jag hos Johanna och hjälpte henne koppla in tv-n. Gick riktigt bra!

Igår, söndag satt jag med kompletteringen hela dagen. Kan inte direkt säga att jag stressade mig igenom skrivandet. Tog säkert 100 småpauser =) Idag hade jag tänkt kolla igenom det en sista gång innan det skickas in.

Igårkväll blev det powerwalk med Maggsan i 1 h och 45 min. Superskönt as usual!

Idag har det bara blivit jobb. Nu är klockan 13.40, och tiden har bara rusat förbi. Jag hoppas tiden går lika fort fram till klockan 16.30.

Ha det bra!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jobbigt det känns att läsa att du tränar under sommaren. Här har jag bara möjlighet till jogging och det är inge vidare roligt i det här vädret. Jag är snart lika fet som en valross och sommaren är inte slut än, hur ska det här sluta??? Jag saknar Friskis!!! En annan sak som är jobbig är att du ska till Bulgarien snart. Din lilla skit Peggy!!! =)