måndag 14 juli 2008

Helgen

God morgon, god morgon!

Denna veckan blev det en lugn och skön helg. Kände verkligen att jag behövde varva ner. I fredags efter jobb bar det först av till gymmet innan jag och mamma stack till Royal för att se Mamma Mia. I lördags rännde jag runt för att bl.a. köpa lite hygienartiklar till resan, och på kvällen kollade jag på 4:ans långfilm Tuck everlasting. Riktigt bra! Igår, söndag tog jag en morgonpromenad strax efter 8 och vid 12 tiden befann jag mig i Lund för att träffa pendlarna. Carro kunde inte komma, men det hindrade inte mig, Sandra och Hasan från att ta en fika i alla fall. Mkt trevligt! På kvällen tog jag och Jacke en promenad, samt planerade "lite" (vi har gjort listor på vem som ska ta med vad...haha..) för resan =0) Nu sitter jag på jobb och väntar på att få lite att göra.

Ha en skön måndag!

Kram

PS: Min bikini är skickad, så den lär komma vilken dag som helst. Wieeee..... =0)

Inga kommentarer: