onsdag 9 juli 2008

Halloj halloj kära läsare!

Min update är inte den bästa för tillfället. Dagarna bara springer iväg . Det känns som att ALLT för tillfället går i en hastighet som är på tok för snabb för mig att hantera. Jag får aldrig möjlighet att växla ner från 5:ans växel till 2:an.

I fredags blev den en lååång promenad med Maggsan. Typ 2 timmar, om inte längre. Därefter blev det en liten roadtrip för att checka lite lägenheter vi pratat om.

I lördags gymmade jag på förmiddagen i 2 timmar. På eftermiddagen kom Lina, och på kvällen käkade vi filéfrossa i rådhuskällaren. Mkt gott! Efter det gick vi på bio och såg Jiddra inte med Zohan. Sjukt rolig!

I söndags rännde jag runt massor och fixade lite ärenden. Köpte skitsnygga servettringar på MAXI Toftanäs av en slump också. Pris: 14,90 för 4 st. Sjukt billigt! På kvällen chillade jag lite hos Jacke. Vi kollade igenom Taxfree katalogen samt tog en promenad (1 h). När jag kom hem från Jacke stack jag ut och joggade ett varv också (2,6 km.). Så jävla skönt!

I måndags var det massor att göra på jobb, så när jag kom hem somnade jag typ i soffan. Orkade inte spinna (som jag hade planerat).

Igår på kvällen värdade jag på Friskis. Precis som alla andra tisdagar så var det igår massa massa folk. Emmas pass är riktigt populärt. Tråkigt nog så trampade en tjej fel och stukade foten. Hon uppskattade min hjälp och tyckte det var bra att jag fanns till hands. Tur att det finns värdar!

Nu måste jag jobba!

Tschüss!

1 kommentar:

fajndivajn sa...

Ahh, Sus, välkommen till det hårda arbetslivet! :)
De senaste tre veckorna har varit en pärs för mig, har stressat som aldrig förr... men jag gillar det. Som tur är så är det semester om en vecka och du ska väl åka iväg då om jag inte har fel för mig? Lite belöning får man ju allt ha!

Pussen!