onsdag 16 juli 2008

Vattenfast mascara

Halloj halloj!

Idag har det varit en skön dag på jobb med lagom mycket att göra.

I måndags var det tänkt att jag skulle köpa mig en ny stor resväska, men det blev inget av det. Väskan var skitful, jätteliten och av superdålig kvalité. Verkligen INTE VÄRD pengarna! Jag har bestämt mig för att låna min morbrors resväska istället. Den är gigantisk och passar min packning perfekt =0) Jag fick i alla fall köpt mig en vattenfast mascara. Efter att ha läst ToppHälsa tror jag att mitt köp av mascara var riktigt dåligt. Tydligen ska Masterpice waterproof inte alls vara bra, och det värsta av allt: MAN FÅR PANDAÖGON AV MASCARAN om man ska tro på det som står i tidningen. Precis det jag INTE vill ha ju! Ahhhhh!!!!!! Va fan gör jag nu??? Testar den och hoppas på att jag inte ska få pandaögon? Eller köper jag en ny??? Hur jag gör återstår att se, men förmodligen köper jag testvinnaren om jag känner mig själv rätt.

Ikväll bär det av till Lund för att träffa pendlarna. Förmodligen blir alla samlade idag =0)

Ha en skön onsdag!

Kram kram

Inga kommentarer: