tisdag 22 april 2008

Febrig Sus i obalans

Idag har jag frusit och kännt mig kraftlös hela dagen. Satt med vantar på föreläsningen idag för att jag frös så extremt. Föreläsningen om presentationsteknik kändes dessutom jävligt meningslös. Percy är FAN den sämsta pedagog jag någonsin träffat. Mina retoriklektioner från gymnasiet var så mycket mer givande än dagens föreläsning.

Sen dess att jag kom hem från Kristianstad idag så har jag mest vilat (somnade tillockmed på soffan). Har verkligen inte orkat plugga. Försöker fixa kompletteringen nu, men det går jävligt trögt. Har syndat idag igen.... Idag blev det dock Marabou Schweizernöt. Säga vad man vill, men jag är ett chokladmonster!!!

Nu ska jag försöka skriva lite till!

Kram allihop!

PS: Jag har inte tränat på 2 dagar...Ångest!! Och så har jag syndat 2 dagar i rad. Ännu mer ÅNGEST!!! Helvete Susanna, SKÄRP DIG!!!

PS 2: Denna veckan har jag lovat mig själv att stressa mindre (hur det nu är möjligt?!?)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman! Du är ju sjuk, då SKA man inte ha ångest över att man inte tränar. Det är JÄTTEBRA att du INTE tränar när du är sjuk! Du gör din kropp en tjänst som vilar och dessutom kommer du kunna träna ordentligt snabbare igen om du vilar=) Ät du choklad om du njuter av det=) KRAM!