söndag 27 april 2008

Igår och idag

Halloj kära läsare!

Just nu sitter jag, Kiki & Maggie helt döda i soffan och pratar snusk....hahaha...Kiki pratar om bröstförstoring och erotiska äventyr och Maggsan pratar om vener på kukar och är bara allmänt deprimerad....haha...hon borstar dessutom tänderna nu....vi har krängt massa rester från igår (chips, godis, Coca Cola t.ex.)....Illa!

Igår blev det födelsedagsfirande här i lägenheten (Maggies brossas lägenhet.Han är fortfarande i Thailand om ni undrar.). Vi käkade tacopajer,pannacotta och lite annat smått och gott.

Utgången igår blev ingen höjdare! Trots löning så var det helt dött på Mazarin. Det fanns nästan inget folk alls. Det resulterade i att vi lämnade stället illa kvickt, för att sedan tillsammans med Linde och Padde (Jackes PV och PV:ns kompis) dra vidare till gamla Petri Pub. Där spelades fruktansvärt dålig musik. Vi hade det skoj ändå. Kiki körde bland annat robotdansen, Padde spillde Redbull Vodka på Maggsan, och jag donerade som vanligt näsdukar =0) Sen så var det en snubbe som sjöng kareoke så illa så trumhinnorna nästan sprack. Definitivt inte nästa IDOL!

Idag har det inte hänt mycket. Jag borde påbörja powerpointpresentationen till imorgon, men jag ORKAR inte....äsch...det löser sig! =0)

Nu ska jag fortsätta dega med "tjejerna" (Maggie)...Kiki har somnat by the way=0)

Ha det super!

Kram kram

PS: Foton från firandet läggs upp snart.

Inga kommentarer: