onsdag 16 april 2008

HAHAHAHAHAHAHAHA............Jag och Elin är på sjukt skratthumör idag. Vi skrattar mer än vad vi skriver, och det roligaste av allt är att vi hela tiden planerar pauser för att inte bli "utbrända".....hahaha =0)

Det blev lunch på Metropol idag. Sjukt gott! Elin käkade kalkonröra (medtagen matlåda), och jag käkade köttfärssås med grön-orangea makaroner och grönsaker (hann inte fixa matlåda igår).

Från ingenstans på lunchen lärde Elin mig att en apelsin innehåller lika myckt kalorier som ett ägg...därefter pratade Elin om att ha avocado till sin laxrätt och då konstaterade jag att avocado påminner om ägg i smaken....hahaha.... Sen pratade vi om nötguiden som fanns i ToppHälsa och konstaterade bla att pumpafrön är bra för "prostátan" som vi hade problem att uttala.....hahaha....

Nu har vi suttit här i en halvtimme och inte fått någonting vettigt gjort.

Elins slutord: Man kan ju konstatera att man lär sig något nytt varje dag... haha men lite skratt behöver vi, lite ledigt från studierna - man vill ju som sagt inte bli totalt utbränd (hoppas inte P*rcy läser detta). Dagen började med att jag var 15 minuter sen, och då blev jag så trött efter promenaden och Susanna efter att ha väntat på mig så länge, så vi var tvugna att pausa ca en halvtimme eller något...
Sedan skrev vi ca en liten halvtimme och sedan var det nästan dags för lunch för att låta hjärnan vila... började känna oss lite utmattade... 1 timmes lunch och prostata-prat och nu har vi pausat sen dess! HAHA! vi har ju vårt blodtryck att tänka på. Vilket påverkas negativt av stress. Sådetså! Nu kallar bilderna på "Fejjan"!
Önskar er en trevlig dag, och till alla medlemmar i LifeRunners vill jag bara säga; Run bitches, run! För nu är det nära!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va?! Var Elin sen??!! Haha=P Söta ni är! Sandra och jag har mest skrattat och pratat idag med. Mycket om Percy, precis som ni guess?;) Vet du Peggan? Jag har kommit på ett smeknamn till allas våran Elin; Skalman!! hihihi Puss puss