torsdag 3 april 2008

Skor

I love shoes!!! På en månad har jag köpt 3 par skor. 2 av paren köpte jag idag. Det var inte riktigt planerat, men jag kunde inte riktigt motstå begäret =0)

Efter forskningskonferensen idag så bara kände jag för att komma från allt som hade med studier att göra. Under 1,5 veckas tid så känns det inte riktigt som jag gjort annat än pluggat. Det har gjort mig så gott som spyfärdig.

Runt 15 tiden idag träffade jag Jacke. Innan dess hann jag göra ett besök på Peak också. Jag köpte dock inget. Hittade dock en skitsnygg tröja som jag bara MÅSTE ha! Kan tillägga att den är marinblå =0)

Hur som helst....

Jag och Jacke gick mest och kollade på skor. På jakt efter ett par skor till Jacke hittade jag ett par skitsnygga tygskor inne på Radical. Det var kärlek vid första ögonkastet! Jacke testade skorna, och hon blev lika kär som jag.

Efter en halvtimmes ögonshopping på Radical stack vi till Stadium. I REA högen hittade Jacke sjukt häftiga kycklingula Adidas skor. Pris: 349 kr. Ord. pris:749 kr.

Eftersom Jacke sa att dem var sköna, så var jag självklart tvungen att prova ett par jag med. Det bara fanns 2 par skor kvar. Det ena paret i Jackes storlek, och det andra paret i min storlek. Skorna var SUPERSKÖNA, och ut från Stadium gick både jag och Jacke med ett stort smajl och varsitt par skor =0)

Innan jag tog bussen hem var jag självklart tvungen att gå in på Nilson och köpa Fred Perry skorna som jag såg på Radical =0) Så nu känner jag mig mer än NÖJD =0)

Ska jag snart sova. Är riktigt, riktigt trött, och dessutom har jag jättont i mitt vänstra knäveck. Har dock ingen bra förklaring till varför. Vaknade med smärta. Skumt! Jag hoppas i alla fall att det inte är något allvarligt, men det lär jag ju upptäcka i så fall =)

Ha det super allesammans!

PS: Har nog inte berättat att jag köpte ett par svarta Pumps för 3,5 veckor sen. Tänkte lägga upp en bild på dem också.


Mina kycklinggula Adidasskor


Mina vita Fred Perry skor


Mina svarta Vagabond pumps

PS 2: Kan inte riktigt gå i pumpsen än, men va fan; övning ger färdighet! haha....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Typ såna Fred Perry-skor har jag också tittat på! De är så fiiina! Och du har ju hittat massa fina skor! Vad roligt=D

Joachim Andersson sa...

Å du kallar mig Shopoholick???? ;)