tisdag 22 april 2008

Fruktansvärd star på dagen!!!

Klockan är 06.30 och jag:

1. är svintrött.
2. känner mig småsjuk och febrig (fryser jättemycket).
3. har börjat få munsår (hur fult är inte det?).
4. är sjukt sockersugen (käkade upp de 4 sista chokladbitarna imorse).
5. bytte ut frukostgröten mot mackor (Sen när käkade jag mackor till frukost?).
6. har redan använt hälften av apotekets produkter.....(kanske inte hälften men åtminstone tagit två alvedon, Anti och nässpray).
7. har bestämt mig för att skita i sminket. (Tar såååån tid!!! Och jag orkar dessutom inte idag.)
8. känner mig stressad över Bauman.
9. känner slutligen att jag IDAG VERKLIGEN INTE VILL och orkar åka till Kristianstad. (Va FAN började jag plugga där uppe för egentligen??? Varför????)
10. önskar alla läsare en bättre start på dagen än mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer en krya-på-dig-KRAM!!! Hoppas du mår bättre snart gumman!

Anonym sa...

usch vad hemskt! krya på dej snygging, tare lugnt o drick en massa té!